ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΥΓΡΗ ΛΑΒΑ (χωρίς αλκοόλ - ή όχι) CHEESECAKE ΧΩΡΙΣ ΨΗΣΙΜΟ ΚΕΙΚ ΚΑΚΑΟ

|

[Επιστροφή στην Κεντρική Σελίδα]
[Οι Δημοφιλέστερες Συνταγές]
[Οι Πρόσφατες Συνταγές]
[Επιστροφή στα Άρθρα]




ΜΥΘΟΙ ΠΕΡΙ ΔΙΑΙΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ TV


Κυκλοφορούν απίστευτοι μύθοι στα μέσα, όχι μόνο για τη δίαιτα, αλλά για τα πάντα.

Στο άρθρο αυτό θα αναφερθούμε στους περί δίαιτας μύθους.

 

1. ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ.

Είναι ο μύθος που είναι πιο δύσκολο να αποδεχτείτε. Ήδη λέτε από μέσα σας "βλακείες, ας φύγω από εδώ".

ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ. Ο άνθρωπος είναι 80% νερό. Είναι σαν να προσπαθείς να αδειάσεις μια πισίνα γεμίζοντάς την νερό.

 

- Το νερό ΔΕΝ αδυνατίζει. Όχι δεν θα πω το γνωστό αστείο "αν ήταν έτσι, οι φάλαινες θα ήταν αδύνατες" (αλλά μόλις το είπα).

- Το νερό δεν διώχνει τις τοξίνες από το σώμα. Αν ήταν έτσι στα νοσοκομεία δεν θα κάναν πλύση στομάχου, ούτε θα δίναν αντίδοτα. Θα σου έδιναν να πιεις ένα κουβά νερό.

- Το νερό δεν κάνει καλό στα νεφρά. Τα νεφρά δεν είναι μυς για να τα γυμνάζετε. Αντιθέτως με το να τα έχετε διαρκώς στην τσίτα, τα φθείρετε. 

 

Επίσης κυκλοφορεί στην αγορά ένα νερό (σκέτο νερό - χωρίς πρόσθετα) που γράφει επάνω ότι είναι ειδικό για την απώλεια βάρους. Πόσο κορόιδα μπορεί να είστε;

 

2. Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ.

Ακριβώς το αντίθετο. Ό,τι είναι υγιεινό παχαίνει. Ο υγιής οργανισμός τείνει προς το πάχος. Είναι φυσική διαδικασία. Αποθηκεύει για τις δύσκολες εποχές.

ΟΙ ΤΟΞΙΝΕΣ - ΤΑ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ ΦΑΓΗΤΑ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ. Το τσιγάρο αδυνατίζει, οι τοξίνες αδυνατίζουν, τα δηλητήρια αδυνατίζουν, επειδή κάνουν κακό στον οργανισμό. Τον λυώνουν. Έτσι δουλεύει, άλλωστε, η δίαιτα ΑΤΚΙΝΣ. 

3. Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ ΤΩΝ ΑΥΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ.

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τον οργανισμό από την πρωτεΐνη του αυγού της κότας. ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Μπορεί να υπάρχει κάτι εξωτικό (το αυγό του αετού των Ιμαλαΐων ή κάτι τέτοιο), αλλά η πρωτεΐνη του αυγού της κότας κάνει ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ που δεν πρέπει να την αποφεύγετε.

Και η χοληστερόλη; Δεν θα με σκοτώσει; Η Χοληστερόλη ενός ΜΕΓΑΛΟΥ αυγού είναι 0,213 γραμμάρια. Το ημερήσιο όριο που μπορεί να κάνει κακό σε άτομο με προβλήματα καρδιάς, διαβήτη κ.λπ.) είναι τα 0,300 γραμμάρια. 25% λιγότερο από το όριο. Ο υγιής οργανισμός αντέχει πολλαπλάσια.

 

 

4. ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ (breakfast) ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ.

Ό,τι παραπάνω τρως, ΠΑΧΑΙΝΕΙ. Τελεία και παύλα. Τρώω και αδυνατίζω δεν υπάρχει. Είναι σαν να φουσκώνεις ένα μπαλόνι και να σου πουν ότι αν δώσεις ένα φύσημα στην αρχή και τρία μετά, το μπαλόνι θα ξεφουσκώσει, ενώ αν δώσεις τέσσερα μονομιάς, θα φουσκώσει.

Αυτό που έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ είναι η ποσότητα του φαγητού που τρως. Όσα περισσότερα γεύματα αποφεύγεις, τόσο καλύτερα, εφ' όσον σε αυτά που δεν αποφεύγεις, δεν τρως τον αγλέωρα, αλλά κανονικά.

 

 

5. ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑ (ΓΟΝΙΔΙΑ).

Μόνο το 25% του συνολικού σου βάρους οφείλεται στα γονίδια. Όλο το υπόλοιπο, είναι θέμα συμπεριφοράς.

Όπως λέει και η γνωστή ψυχολόγος και συγγραφέας ΝΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ (www.psixi.gr): "Δεν κληρονομούμε γονίδια πάχους, κληρονομούμε διατροφικές συνήθειες". Αν μάθατε από τους γονείς σας να τρώτε παχυντικά φαγητά, τότε, αν δεν συμβεί κάτι ανατρεπτικό στη ζωή σας, θα συνεχίστε να τρώτε παχυντικά φαγητά και θα γίνεται κι εσείς χοντροί.

 

 

6. ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΩΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ.

Το μυαλό σου και μια λίρα και του μπογιατζή ο κόπανος. δημητριακά και ξηροί καρποί και σταφίδες. Ξέρεις πόσες θερμίδες έχουν οι ξηροί καρποί; Μέλι, ζάχαρη. Ξέρεις πόσες θερμίδες έχουν; Οι σταφίδες είναι θερμιδικές βόμβες.

Κάθεστε και πιστεύετε τις διαφημίσεις; Ξέρετε τι λένε τα μικρά γράμματα; Ότι προκειμένου να φας μία πάστα που είναι φίσκα στα λιπαρά, αν φας μία μπάρα δημητριακών θα πάρεις λιγότερα κιλά σε βάθος χρόνου!

 

 

7. ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΠΕΙΝΑΣ ΔΕΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ.

Αυτό πείτε το στα παιδιά της Αφρικής.

Η δίαιτα ΠΕΙΝΑΩ - ΤΡΩΩ ΣΑΝ ΓΟΥΡΟΥΝΙ, ΠΕΙΝΑΩ - ΤΡΩΩ ΣΑΝ ΓΟΥΡΟΥΝΙ και ξανά και ξανά το ίδιο ... παχαίνει.

Αν αφήνεσαι να πεινάσεις πολύ και μετά φας ένα βόδι θα παχύνεις. Αν το κάνεις αυτό, είσαι και ο ίδιος βόδι (στο μυαλό).

Αν δεν πεινάσεις - δεν αδυνατίζεις. Τελεία και παύλα.

Αν κάτσεις και πεινάσεις μέχρι να τρυπήσει το στομάχι σου, είσαι βλαξ. Αν πας να φας λυσσασμένος στην πείνα, είσαι 2 φορές βλαξ.

10 με 15 λεπτά πριν κάτσεις στο τραπέζι φάε ένα τοστ, μια τυρόπιτα (ΟΧΙ ΓΛΥΚΑ - ΤΑ ΓΛΥΚΑ αν και προσωρινά την κόβουν, μετά ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΕΙΝΑ).

 

 

8. ΤΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ - Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΥΤΗ - Η ΖΕΣΤΗ - ΤΟ ΜΑΣΑΖ - ΛΙΩΝΕΙ ΤΟ ΛΙΠΟΣ.

Μόνο το ΤΡΥΛΕΤ με γαλάκτωμα περλέ λιώνει το λίπος.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην φάτε ΤΡΥΛΕΤ για να αδυνατίσετε. Θα δηλητηριαστείτε. Χιούμορ κάνουμε.

Το λίπος που έχουμε στο σώμα μας ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ από τον ίδιο μας τον εαυτό όταν δεν έχει τροφοδοσία από αλλού (δηλαδή όταν πεινάμε).

Το ότι αν βάλεις ένα κομμάτι λίπος στο τηγάνι θα λιώσει, δεν πάει να πει ότι η ζέστη λιώνει το λίπος μέσα μας. Το λίπος μέσα μας ΔΕΝ ΛΙΩΝΕΙ.

Τα κύτταρα του λίπους φουσκώνουν (μεγαλώνουν σαν μπαλόνια) και ξεφουσκώνουν. Παραμένουν πάντα τα ίδια σε πλήθος. Το μέγεθός τους αλλάζει όχι ο αριθμός τους.

Όσο και να τρίβεις την κοιλιά σου, το λίπος δεν φεύγει.

 

 

9. ΟΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΑ.

Μια δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες είναι καταδικασμένη να αποτύχει. Οι υδατάνθρακες αποτελούν ένα από τα βασικά καύσιμα (πηγή ενέργειας) για τον οργανισμό. Πώς θα κάνεις γυμναστική αν νιώθεις αδύναμος σαν αρρωστημένος;

Κράτα το ψωμί στη δίαιτα, φάε ένα σαντουιτσάκι για να έχεις δύναμη για άσκηση και άσε τους αδαείς να διαδίδουν μύθους.

 

 

10. ΤΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΩΠΑ.

Ναι, αλλά αυτό ισχύει μόνο αν μένεις σε φάρμα!!!

Αν μένεις σε πόλη τα κατεψυγμένα είναι καλύτερα από τα νωπά.

Τα νωπά φρούτα και λαχανικά κόβονται ΠΡΙΝ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ, όταν ακόμα είναι ΑΓΟΥΡΑ. Ωριμάζουν στο καφάσι, στα ψυγεία, στα φορτηγά που μεταφέρονται...

Τα κατεψυγμένα κόβονται ώριμα στην ώρα τους και καταψύχονται αμέσως σε βαθιά κατάψυξη όπου δεν προλαβαίνει να γίνει κάποια χημική αντίδραση.

Υπό αυτή την έννοια για τον κάτοικο της πόλης τα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά είναι πιο θρεπτικά από τα νωπά!!!

 

 

 



ΠΡΟΣΟΧΗ! Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και γενικά η ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή και μετάδοση έστω και μίας σελίδας του παρόντος site, κατά παράφραση ή διασκευή με οποιονδήποτε τρόπο (Ν 2121/93 άρθ. 51).

Η απαγόρευση αυτή ισχύει και για τις δημόσιες υπηρεσίες, βιβλιοθήκες, οργανισμούς, sites κ.λπ. (άρθ. 18). Οι παραβάτες διώκονται (άρθ. 13) και τους επιβάλλονται κατάσχεση, αστικές και ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με το νόμο (άρθ. 64-66).


DAL ART έργα τέχνης